Navigace

Dotazy Kampaně Civilizace Jednotky Ke stažení Tvorba map   - Menu editoru   - Vychytávky   - Spouště   - Kampaňe   - AI script   - RMS script Cheaty Citáty Kniha návštev Ostatní

Odkazy

Aoe.cz Aoe2 by HHPZ AoK Heaven Aoe2 Facebook pocitadlo

Anketa

   

Zatím co AI script je doplňkem pro každého "profi" tvůrce scénářů, RM script je něco úplně jiného. Znalost editoru k němu není potřeba a jediné co snad užijete, jsou anglické názvy terénů a objektů.

RMS je vlastně kód pomocí kterého vytvoříte náhodnou mapu, jež se posléze dá hrát jak v siglu, tak v multiplayeru. ES tak tedy dávají hráčům do rukou možnost, vytvořit si generátory terénů podle svých vlastních představ a doplnit tak existující škálu map o nové, neokoukané. Ale, jak brzy zjistíte, až tak dokonalé to také není. Podobně jako v editoru chybí efekt "objekt není na ploše", tak zde také chybí několik docela důležitých příkazů, což programátory dost svazuje a neumožní jim vytvářet přesně takové mapy, jaké by si přáli. Ale co, nic nemůže být dokonalé.

Pro psaní kódu je, stejně jako u AI, zapotřebí angličtina a samostudium. I když předem říkám, a to vás jistě potěší, RMS je mnohem jednodušší než AIS. Příkazů je méně a logika věci stojí na jednoduché matematice.



 
Teorie - Příkazy RM scriptu a způsoby jejich použití. Po celou dobu teorie se vytváří jeden funkční RMS soubor, jako příklad.
 
~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~

< ^

Copyright © 2006 - Autoři