NavigaceDotazy Kampaně Civilizace Jednotky Ke stažení Tvorba map - Menu editoru - Vychytávky - Spouště - Kampaňe - AI script - RMS script Cheaty Citáty Kniha návštev OstatníOdkazyAoe.cz Aoe2 by HHPZ AoK Heaven Aoe2 FacebookAnketa |
RM scriptZatím co AI script je doplňkem pro každého "profi" tvůrce scénářů, RM script je něco úplně jiného. Znalost editoru k němu není potřeba a jediné co snad užijete, jsou anglické názvy terénů a objektů. RMS je vlastně kód pomocí kterého vytvoříte náhodnou mapu, jež se posléze dá hrát jak v siglu, tak v multiplayeru. ES tak tedy dávají hráčům do rukou možnost, vytvořit si generátory terénů podle svých vlastních představ a doplnit tak existující škálu map o nové, neokoukané. Ale, jak brzy zjistíte, až tak dokonalé to také není. Podobně jako v editoru chybí efekt "objekt není na ploše", tak zde také chybí několik docela důležitých příkazů, což programátory dost svazuje a neumožní jim vytvářet přesně takové mapy, jaké by si přáli. Ale co, nic nemůže být dokonalé. Pro psaní kódu je, stejně jako u AI, zapotřebí angličtina a samostudium. I když předem říkám, a to vás jistě potěší, RMS je mnohem jednodušší než AIS. Příkazů je méně a logika věci stojí na jednoduché matematice.
Teorie - Příkazy RM scriptu a způsoby jejich použití. Po celou dobu teorie se vytváří jeden funkční RMS soubor, jako příklad. |